Ponad 3-godzinne szkolenie poprowadził Paweł Aulich, specjalista ds. digital marketingu i social mediów, mobilny doradca działający w ramach programu „Sektor 3.0” Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności.
Podczas szkolenia uczestnikom przybliżono zasady prowadzenia strony organizacji pozarządowej na Facebooku oraz wskazano, jak tworzyć publikacje, żeby trafiały do jak najliczniejszej grupy odbiorców.
Było to pierwsze szkolenie z cyklu promocji organizacji w internecie, kolejne odbędzie się jeszcze w marcu i dotyczyć będzie Instagrama.
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?