Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Spot z Cezarym Pazurą „Łódź k...wa”. Prezydent Łodzi broni wulgaryzmów [WIDEO]

Jacek Losik
Polska Press/archiwum
„Łódź k...wa” - tak z zachwytem o Dworcu Fabrycznym mówi Cezary Pazura w spocie promującym miasto. Hanna Zdanowska broni wulgaryzmów w reklamie

W piątek na oficjalnym profilu Łodzi na Facebooku pojawił się spot promujący miasto. Nie byłoby w tym nic nowego, gdyby nie fakt, że w reklamie zamówionej przez łódzki magistrat, dwukrotnie padają wulgaryzmy.

Na początku spotu pojawia się znana scena z filmu „Ajlawju” reż. Marka Koterskiego, w której Cezary Pazura wychodzi z dworca Łódź Kaliska, potyka się i rzuca „Łódź, k...wa”. Reklama także kończy się tymi słowami. Znacząca różnica polega jednakże na intonacji aktora, który wychodzi z nowego dworca Łódź Fabryczna i wypowiada je z uznaniem.

Reklama wywołała pytania, czy promowanie miasta przekleństwami jest właściwą drogą. Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi, broni tego pomysłu.

- Takie miasto jak Łódź - miasto awangardy i kreatywności - może sobie pozwolić na więcej, niż inne - tłumaczy Hanna Zdanowska. - Staramy się od dłuższego czasu pokazywać, jak zmienia się Łódź. Mamy jednak problem z dotarciem z tą informacją do szerszego grona. Zdecydowaliśmy się, zaintrygować Polaków właśnie w taki, emocjonalny, sposób.

Jak wylicza Łukasz Goss z biura prasowego Urzędu Miasta Łodzi, spot kosztował 100 tys. zł. Reklamę wykonała firma Opus Film.

Zobacz też: Cezary Pazura w nowym spocie promującym Łódź [WIDEO]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na brzeziny.naszemiasto.pl Nasze Miasto