Prace polegają na wykonaniu na istniejącej podbudowie drogi warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego o grubości minimum 5 centymetrów. Po jego stabilizacji przy wykorzystaniu walców rozkładane są dwie warstwy asfaltu. Pierwsza 4-centymetrowa warstwa wiążąca, następnie siatka szklana oraz druga 4-centymetrowa warstwa asfaltu ścieralnego. Rolą siatki szklanej jest wzmocnienie asfaltowej nawierzchni i uchronienie jej przed pękaniem.
Szerokość drogi wynosi ok. 5 metrów. Po wykonaniu asfaltowej nawierzchni wykonawca będzie musiał jeszcze uporządkować przydrożne rowy. Trzeba będzie je wykosić, żeby umożliwić sprawne spływanie wód opadowych.
Koszt realizacji inwestycji, łącznie z projektem, inspektorem nadzoru i fizycznym wykonaniem, wyniesie blisko 420 tys. zł. Pieniądze będą pochodzić z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?