Uczniowie poszerzyli swoje wiadomości dotyczące historii transportu, smart city i miast przyszłości.
Na zajęciach młodzi badacze dowiedzieli się, jak wyglądała konstrukcja i działanie pierwszych napędzanych pojazdów, poznali także autonomiczne środki transportu. Rozmawiali ponadto o największych wyzwaniach transportowych, budowali modele poduszkowców i szkicowali pojazdy przyszłości. Wirtualnie zwiedzili również Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach.
Na tym etapie programu tematem pracy konkursowej jest przygotowanie projektu graficznego lub makiety pojazdu przyszłości. Uczestnicy mogą wziąć pod uwagę zarówno wpływ pojazdu na środowisko naturalne, ekologię, wykorzystanie energii odnawialnej, bezpieczeństwo oraz wykorzystanie technologii przyszłości.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?